היכן אוכל למצוא את

חיפשת מישהו כמוני?

האם אתה רוצה סיוע מותאם אישית יותר מעוזר כתיבה? אל תחפש יותר.

התשובה הארוכה היא שתוכלו למצוא אותנו בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר, סנאפצ’ט, אינסטגרם. התשובה הקצרה היא שאם אתה רוצה למצוא אותנו איפשהו… אל תעשה זאת. פשוט קבל את המילה שלנו ומצא אותנו שם.

לעולם לא תהיה מחוץ להישג ידך

יכול להוסיף

גלה על נושאים רלוונטיים

בחר ספרייה מתקדמת יותר לשימוש בעת שימוש ב-IRLearn, כגון WorldCat

אנחנו חיים בעידן הנוחות. אנחנו מוקפים במידע רב יותר ממה שיש לנו זמן לעבד הכל. ואנחנו כל הזמן מחפשים דרכים להיות יעילים יותר בפעילויות היומיומיות שלנו.

זו הסיבה שהגישה למידע ושירותים גדלה באופן אקספוננציאלי בערכה לצרכן כיום. זה כבר לא מספיק טוב רק עם שם מותג – אתה צריך מסע פרסום ממוקד במיוחד שממנף נקודות נתונים גיאוגרפיות, דמוגרפיות, פסיכוגראפיות וגיאוגרפיות אחרות, יחד עם נכונות לפתח פתרונות ניתוח נתונים המותאמים לצרכי המשתמש האישיים.

חלק זה דן ב-Criteo בבחירת לקוחות בקפידה על סמך האיכות “חזוי הצרכן” שלהם

ובלעדיות על כמות המשתמשים או מציאת החזר על ההשקעה. ככל שמתאר את מה ש-Criteo עושה, הוא “מכוון באמצעות תובנות מנתונים כגון העדפות שהביעו גולשים בכל הדפדפנים והמכשירים שלהם; דפוסי קניות כולל קליקים ושיעורי המרות; דפוסי צפייה בקמפיינים שאחריהם עוקבים

ג’רלד ביישן מכדי להטיל ספק בהצעה של ארמי שהם גרים יחד. אז הוא הולך הביתה וחוקר את ההיסטוריה המשפחתית שלה.

הוא מגלה כמה היא עשירה, ושבווייטנאם העשירים פשוט נחשבים לעשירים. הוא מרגיש טיפשי בגלל מה שהוא עשה, והיא מסרבת לענות לטלפון שלה על כך ששמה את כל הבלגן הזה מאחוריהם.

בימים אלה קיימים מספר ספרים, מדריכים ומדריכים לשיווק דיגיטלי לרכישה. הרבה משווקים ממליצים לקוראים פוטנציאליים לעיין ברשימות רבי המכר באמזון לפני שהם מקבלים את החלטת הרכישה שלהם מכיוון שרשימות אלו נערכים על ידי לקוחות שבאמת קנו את המשאבים העסקיים.

כמובן, ההתקדמות הדיגיטלית אף פעם לא נפסקת ולכן רשימה זו נוגעת בכמה משאבים שמצאנו פופולריים במשך מספר שנים אחרונות. תקוותנו היא שתמצא אותם מועילים גם במסע השיווק שלך באינטרנט.

קישורים חשובים: https://www.kaisertradescoaching.com/downloads